ja nu har jag varit dålig på att skriva igen ...

2008-11-09 - 22:28:47
ja förlåt , men har inte orkat skriva
faktiskt :$ men här kommer allt
lite så lagom snabbt (a)

fredag;
praktik som vanligt , men skulle sola
innan och försov mig typ så mammas
kompis körde mig sen blev det redig
STRESS till Andy's då jag hade 20 minuter
på mig att komma från södervärn dit
och då 32an inte går på södervärn ...
så fick springa till 8an till skolan , sen fick
jag springa till 32ans hållplats för bussen
kom direkt , så hade lite tur och jag kom
i tid (: kom tom 5 minuter innan hahah ;p
aja , dagen flöt på helt okej (:

slutade typ halv 6 , tog bussen och när jag
kom hem ställde jag mig baka direkt då
jag hade blivit sugen på Kladdkaka på
praktiken , så ställde mig och baka och
när jag diskade kom mitt hjärta :*<333

det blev att käka kaka , titta idol och mysa :)

jag ÄLSKAR min pojke MEST :D<333333

lördag;
Idag va det kalas för Bosses yngsta dotter
Sara som blivit 14 (:
kom dit runt 2 och hjälpte till sen kom gästerna
vid 3 tiden , det blev mat och tv och godis som
vanligt på alla kalas ;p
åkte hem runt halv 10 tiden , då det blev fullt ös
här hemma och de vuxna va i full gång :p
satt lite vid datan sen titta jag tv sen gick jag
och la mig klockan 1 :)

söndag;
Idag vaknade jag tio i 10 , skrev ett god morgon
sms till min bobo , sen somnade jag om ..
vaknade kvart i 12 av att älskling ringde och hade
skickat 3 sms , jag hade somnat om och så underbar
som han är ringde han mig för han trodde något
hade hänt mig (a) älskar dig boboälskling <3333

iaf , klockan 12 va det dags att ut och brumma bilen ;d
haha , kom hem igen runt 1 ... slöade sönder mig
och efter ett tag kom Anna & Matilda , ska stanna tills
imorgon (: det vid halv 4 började jag göra vid mig för
att åka hem till pappa för att äta Fars-dags middag (:
pappa hämtade oss halv 5 ungefär och vi åt Kalkon och
hade det trevligt med maries mamma, pappa, syster,
syster son, och hennes systers sambo (:
jag & syster blev hemkörda av hennes föräldrar runt halv 10
tiden , så nu sitter jag här , vet itne vad jag ska göra för
jag saknar mitt hjärta och jag är ledig imorogn ...


ÄLSKAR MIN BOBOÄLSKLING MER ÄN JAG NÅGONSIN
ÄLSKAR NÅGON PERSON INNAN <3 MINA KÄNSLOR
JAG HAR FÖR DIG ANES TRODDE JAG ALDRIG ATT JAG
SKULLE FÅ FÖR NÅGON <3 TRODDE INTE ATT DEN SORTENS
OCH SÅ STARKA KÄNSLOR FANNS FAKTISKT <3 ÄR
RIKTIGT GLAD ATT VI FANN VARANDRA OCH JAG VET REDAN
NU ATT DET ÄR DIG JAG SKA SPENDERA MITT LIV MED <3
ALDRIG SKA JAG VARA UTAN DIG I MITT LIV IGEN , DET SKA
JAG BARA INTE , INTE EN CHANS :D<333
LÄNGTAR BARA TILLS VI GÅTT UT SKOLAN SÅ VI KAN PÅBÖRJA
ETT UNDERBART LIV TILLSAMMANS BARA DU&JAG :*<33333
ANES VELIC , DU ÄR MITT LIV, MITT ALLT, MITT SYRE,
DET ENDA JAG BEHÖVER I MITT LIV FÖR ATT KLARA MIG <3
UTAN DIG FALLER JAG , KLARAR MIG INTE EN SEKUND UTAN
DIG I MITT LIV FLER GÅNGER <3 NÄR DET TOG SLUT MELLAN
OSS FÖRRA GÅNGEN SJÖNK JAG VERKLIGEN TILL BOTTEN ,
ALDRIG MER VILL JAG DET , OCH ALDRIG MER SKA JAG DET ,
FÖR DET VI HAR TILLSAMMANS ÄR SPECIELLT , DET TYCKER
BÅDE DU & JAG <3 ALLTID VI BOBO<333333333333








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0