stan

2008-11-03 - 18:51:45
Ja , igår hände inte så mycket mer än datorn
sen gick jag och la mig runt 11 efter att ha snackat
lite med min älskling i telefon :*<3333


Idag vaknade jag runt 10 tiden , gick och la mig i
soffan sen ringde mamma 5 i halv 11 och fråga
om jag va på väg till sjukhuset men hade jag inte
tänkt mig ännu , men hon bad mig åka in till stan
så jag kunde handla jacka :)
så jag gjorde vid mig och kvart i 11 gick jag upp
till bussen & åkte in till Gustav ...
vi gixk runt länge och ja till slut hittade jag en
jacka som va helt okej :) BRUN :D !

sen åkte jag till sjukhuset för att gå på min underbara
ljusbehandling, känns onödigt att åka hela vägen dit,
gå ända bort till rätta ingången, klä av mig , ställa mig
i ett solarium i 1.20 minut, klä på mig, gå hela vägen
till bussen och sen åka buss i 40 minuter !?!

aja , när jag kom hem va jag hemma en liten stund ,
sen kom Sara och hämtade mig så körde vi till Coop
för att handla ny hårfärg då henner bruna slingor vi
gjorde igår blev GRÅA :p
handlade Mahogny färg , sen körde v i hem till henne
och idag blev hon nöjd med resultatet :) liknar nästan
mitt hår nu faktiskt hehe :p :)

nu har jag nyss ätit och tittat på Epic Movie , nu ska
jag ner i tvättstugan och byta maskiner sen vet jag
inte riktigt vad som händer :(

ÄLSKAR MIN BABY :*<3333333333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0