1 månad <3

2008-10-21 - 20:46:58
Idag är det 1 månad bobo <3
och många fler ska det bli :*
älskar dig något så oerhört
starkt så jag själv inte ens
kan förstå att jag har så starka
känslor för någon :* <3333



Idag har inget typ blivit rätt ,
inget man dock behöver ta upp här ...

skola som vanligt förutom i slutet ,
då kom 2 stycker från ungdomsmottagningen
dit och snacka lite, kom på nu jag måste
ringa imorgon haha ... sen slutade vi
efter det  ...

tog bussen till Drottningstorget för jag
skulle till frisören där min syster
praktiserar denna veckan ..
syster tvättade och kammade mitt
hår sen klippte Nelli mig precis som
jag ville ha det :)

resultatet på klippningen & färgningen ;



min underbara systeryster <3




Sen va det bara hem & äta och har bara
varit hemma sens dess och ska bara
vara hemma idag ... :/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0