dans ..

2008-10-22 - 20:27:48

idag har inget speciellt alls hänt faktiskt ..

började skolan klockan tio, tog bussen
hemifrån halv 9 för att jag skulle inom
på sjukhuset för att få min Ljusbehandling ,
efter det tog jag bussen till skolan och
skola va som vanligt övertråkig . Förutom
mitt resultat i Pedagogisk Ledarskap :D


kom till sista lektionen, Teckenspråk, och
va faktiskt ganska taggad på att ha
lektionen , så säger läraren att vi ska ha
prov , jadå tack för den .. Så gjorde provet
en och en sen va det hem :)

har nyss varit och dansat ska hoppa in i
duschen nu , sen ska jag lägga mig i
soffan och ligga där hela kvällen och
plugga lite smått till Utveckling provet
på fredag :(

saknar min pojke :( som även ska
överge mig under lovet :( han
tyckte tydligen inte det räckte med
hela sommarlovet haha ;p <3
du vet jag älskar dig endå bobo<333333
detta är kärlek bebo<3

Postat av: Ulrica

Som medlem på gratissajt får du mängder av gratis prylar, men det är inte allt. Just nu kan du vara med och tävla om följande prylar: Nintendo Wii, Eee PC900, Sony Ericsson G502 Champagne, iPod Nano 4GB mm. För att vara med i tävlingen behöver du bara registrera dig här http://www.gratissajt.se/?r=935. Du får 50 poäng direkt.

2008-10-23 - 13:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0