^^,

2008-10-11 - 15:33:18

Emma kom in och väckte oss halv 9 , som valigt alla mornar
här hemma hos pappa över drygt... vi gjorde vid oss och Marie (pappa fru...)
stack direkt till vår häst.. Jag pappa & systrarna åkte ut på en runda ,
handla lite sen körde pappa & vera lite Go-Kart ... nu är vi bara här hemma
och ingenting speciellt händer ...
vetifan vad som händer idag blir väl antagligen fotbollen ,
men man vet ju redan att sverige förlorar ;p

mitt ansikte håller verkligen på att falla ihopa nu ,
har över mycket utslag som nu har kommit på ryggen armarna
& bröstet med . Men nejtack orkar inte mer , och alla blickarna
man får när man är ute kan ju gärna bara försvinna , längtar tills
på tisdag då jag äntligen ska till läkaren för att titta upp det ,,....


Jag saknar min älskling rikigt mycket :( <333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0