...

2008-10-14 - 16:40:20
vaknade tio i åtta för att jag skulle ringa till vårdcentralen för
att få tid för att kolla upp mina jävla utslag :(
fick tid klockan 9 så va bara att hoppa upp och börja fixa mig
och väcka mamma :p kom dit och en sjuksköterska tittade på
utslagen mer gjorde hon itne så jag fick en ny tid till läkaren halv 2 .

cyklade till skolan , hoppade över samhället, och pluggade på
svenskan som vi skulle ha prov på efter lunchen...
gjorde provet och allt kändes riktigt bra, "kunde" allt utom 1 fråga.

efter provet va det bara att cykla hem igen för att vara på
vårdcentralen halv 2 igen. läkaren gjorde inte mycket mer än
sjuksköterskan förutom att hon skickade en remiss till en
hudläkare, kommer få vänta flera veckor på en tid nu och jag
kommer dö , vill inte se ut såhär och det kliar satan !! :(

nu ska jag fortsätta skriva på min teckenspråkuppsats till
imorgon sen ska jag ut och köra litegranna med Fleming :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0