.

2008-10-30 - 11:37:12
Ja , igår blev det inget träffa älskling ,
ja man kan ju undra vrför inte ......

iaf , låg i soffan hela dagen , sen va
det lite data sen soffan sen sängen
med älskling i luren :) <333333


Idag vaknade jag 9 , tog en dusch och lite
sådan :) nu är klockan halv 12 och jag ska
börja göra vid mig för att ta bussen 12.26
till Andy's lekland för att träffa Johanna då
vi ska fixa tider och sånt på praktiken :)

efter det blir det en snabbis runda i stan
med johannababe :) sen hem ..

ska snacka med mammsen ikv så jag
kan "flytta in" hos min bobo nu resten
av lovet typ haha nej men sova över där
hemma :)

sen ska jag träffa bobo och om de då går
för min mamma sova hos min älskling :*<333333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0