Gårdagen

2008-10-19 - 10:51:38
Igår, lördag, gjorde jag itne så mycket på dagen,
låg bara i soffan typ hela dagen för det var
High School Musical & High School Musical 2
på tv, det kan man ju bara inte missa ! :D

runt 7 tiden kom min underbaring hem till mig :*
vi tittade färdigt på Hig shcool musical 2 sen
blev det massa mys och tv&film tittande :)

vid 3 gick vi upp till bussen för älskling skulle
hem :/ men vi märkte att bussen inte kom förens
03.26 så vi fick sitta ute i kylan och vääänta ,
sen hoppa älskling på bussen, jag gick hem
och deckade snabbt som fan i soffan haha :D

bobo <3



jag älskar dig bebo , mer än något annat !
det ska alltid vara vi <3 du är verkligen det
bästa som har hänt mig , klarar mig inte utan
dig :* bara doften av dig får mig att lysa upp
och bli glad <3 du är allt nu & föralltid :*<33333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0