Här är jag (:

2008-10-09 - 20:48:44
Ni är så många som har klagat hela tiden i bilddagboken , "vanessaannelie",
att jag inte har blogg och att jag borde skaffa det . Så ja här är jag :)
jag har inte så mycket att säga precis , för idag har inget speciellt hänt ,
skolan som vanligt och som vanligt tagit bussen hem med min pojkvän
Anes som jag alltid gör på torsdagar . Har faktiskt inte gjort någonting alls idag ...
Imorgon ska jag hem till min pappa så kommer inte bli så mycket skrivandes
under helgens gång då jag inte brukar sitta vid datan så ofta där som jag gjorde innan...

Ja , har inget speciellt att säga nu men det kommer när jag börjar förstå mig på sidan :)


Älskar anes velic<3
jag & mitt liv <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0