Helgen !

2008-10-27 - 19:38:28
har varit hemma hos min pappa i helgen
därför jag itne kunnat skriva men här kommer allt ...


Fredag;
idag åkte jag hem till min pappa , men på kvällen
saknade jag min pojke för mycket så jag tog bussen
in till malmö för att träffa älskling ... vi tog bussen
vidare hem till min mamma och hade det mysigt
där hemma :* vi åkte hem igen vid halv 1 ..




Lördag;
idag blev man väckt kvart öer 8 av underbara lillasyster ,
vi åkte runt och handlade lite olika och sånt


på vägen hem släppte min pappa av mig i värnhem
för jag skulle möta upp älskling för vi skulle ta en fika :)
mötte upp han där och vi tog bussen till hansa och
satte oss på Espresso House :) myspys<333
sen gick vi runt lite i stan kolla kläder och lite sådant:)
sen va det hem igen för jag skulle käka :/


på kvällen va jag bara hemma och tjockade mig med pappsi :)


Söndag;
idag hände inte alls mycket faktiskt , vaknade vid kvart i 9 ,
skulle köra klockan 10 så va bara att göra vid sig lite småsnabbt ..
Va ute och körde med Fleming , körde ut till nya huset i Kristineberg
för att titta sen körde vi runt lite i Oxie ... sen bar det av hemåt , men
ingen va dock hemma för de tittade på hus , så jag satte mig vid
datorn och nördade mig med SIMS 2 ;p

på kvällen va det bara en myskväll med pappa för han skulle
vara ledig på måndagen ...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0