Igår <3

2008-10-31 - 19:07:18
ja igår va det Andy's lekland med johannababe :)
sen efter det va det snabbt in om i stan för hon
skulle handla en jacka :)

tog sedan 6an från Gustav hem till mitt liv <3
va där hemma lite och hade det myspys :*

runt kvart i 6 tiden tog jag bussen hem från baby
för jag skulle äta och bara den lilla stunden
utan han saknade jag han så sjukt :(

Fick detta fina halsbandet i 1 månadersdagspresent :*<3


tog bussen ham till min baby tio i 8 igen då jag
hade packat ner lite för att spendera en underbar
natt hemma hos min älskling , bara han och jag ,
kan det bli mysigare :* nej för det kan det inte :D

blev en massa massa myspys och lite tv tittandes (a)
jag somnade lite efter 1 tror jag , sen väckte älskling
mig typ vid halv 4 , så vi flyttade oss och somnade om
typ direkt igen va dötrött :$ (a)

Min bby<3


älskar dig min älskling , du är verkligen mitt allt <3
utan dig klarar jag mig verkligen inte :*

Vanessa & Anes, Anes & Vanessa, Finns ingen
bättre kombination bobo :*<33333333333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0