Onsdag!

2008-10-16 - 20:08:34
Skola som vanligt , slutade kvart i 4 efter teckenspråket .
kom ut till övergångsstället med Nikki & Poff och Nikki
frågar som vanligt var hennes mobil är bara det att
denna gången hittade hon inte den utan hon hade glömt
den på toaletten , gick tillbaka till toaletten och hennes
mobil var borta . PÅ 5 JÄVLA MINUTER :o !!!!
så vi va kvar i skolan till typ halv 5 för att vi snackade
med vaktmästaren och det blev massa srul mm.

sen va det snabbt hem för jag skulle dansa ,
kom hem 20 över 5 och skulle gå upp till bussen
igen 20 i 6 för att träffa Alex , så fick slänga i mig
maten och byta om snabbt som fan , sen va det
dags för dans . Dansen va faktiskt rolig idag då
dansläraren kompis va där och försökte lära oss
ett resa oss upp från att vi sitter med en bakåtvålt
på en arm, bara en som klarade det och inte va det jag :p
haha . sen visade även vår lärare hur hela dansen
skulle se ut , snygggggt :D !!!

efter dansen va det bara att komma hem , ner i
källaren för att rensa tills vi flyttar om 2 månader
ungefär , både :) & :( ....

va klar med det runt 20 över 10 då det va upp och
göra vid mig för sängen och snacka med min
bobo i telefonen :* <333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0