Passa syster<3

2008-10-29 - 15:53:18
idag vaknade jag halv 7 av att mamma tände
lampan i taket och sa "jasså här sover du inatt igen"
så då gick jag in i sängen och somnade om direkt ,
vaknade klockan 8 av att larmet gick ...

gick upp och gjorde vid mig för att gå upp till bussen
halv 9 för den första gick 20 i och den andra 10 i :)

kom hem till pappa 9 och då visade han mig nya
huset som vi ska titta på :) sen gick han runt halv tio
så jag & emma tittade massa filmer och lekte
litegranna :)

lite bilder på min underbaring <3







runt 12 tiden kom pappa hem igen och vi satte
oss ner och åt lunch, sen va det dags för emma
att vila så sa hejdå till henne och pappa la henne
i sängen där uppe (: sen kom han ner och frågade
mig hur mycket jag skulle ha för jag hjälpt han ,
kunde inte säga annat än "inte ett öre hon är min syster
passar henne mer än gärna" så jag fick som jag ville :)

tog bussen hem 13.52 , gick från kb skolan :/
nu är jag hemma tog precis ngt litet att äta och
nu vet jag inte riktigt vad som händer idag :(

förshoppningsvis träffa min pojkvän som jag
saknar sååååååå mycket :(<333333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0