saknad <'3

2008-10-16 - 21:09:08
saknar dig , saknar dig , saknar dig ,
saknar dig , saknar dig ,  KOM TILLBAKA <'3


29-09-2004 , dagen då Gud gav dig liv <3
29-09-2004 , dagen gå Gud tog dig ifrån mig <'3

jag ÄLSKAR dig Elias Hansson ,
bara kom tillbaka till mig <3
bara låt mig få träffa dig och hålla
dig i min famn och bara titta ner på
dig i dina ögon och säga "JAG ÄLSKAR DIG" ,
det är allt jag vill <'3
fast du inte finns hos mig i liv här på jorden ,
finns du & kommer alltid att finnas i mitt hjärta ,
enda tills dagen då mitt liv tar slut och jag
får träffa dig :* <3








jag gjorde den tillägnad bara dig
gubben , du finns alltid i mitt hjärta <3
Gud tar hand om dig <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0