sjukhuset

2008-10-20 - 22:39:29
Idag va det skola, eller ja bara prov
som gick oväntat bra :) efter provet
stannade jag lite i skolan med bebo ,
sen tog jag bussen till Dalaplan för
att möta mamma för att dra vidare
till AKUTEN :(

mamma kom, vi handlade lite kanelbullar
och lite sånt för att klara av akuten ;p
sen dit , satt i typ 30 minuter , sen i receptionen
i typ 40 för de ringde runt & sånt för de va
osäkra på mina utslag . Fick tid klockan 2 ...

så under tiden gick jag & mammsen till
Mobilia och gick runt lite där :) köpte 3
mössor :) hittade en jacka som fanns i ALLA
storlekar utom min :( och mamma handlade
litegranna till Bosse , för han fyller år på fredag :)

sen tillbaka till sjukhuset, kom in till hudläkarrummet
och fick världens fulaste sak på mig haha ;D
iaf , läkare tittade på mig,sen en till sen kom de
fram till att de va ngn sorts eksem ... ORKA :(
så nu har jag 3 olika krämer som jag ska ta 2gånger
om dagen varje dag i typ 3 månader , sen ska jag
även "sola" 3 gånger i veckan på sjukhuset :)

efter sjukhuset åkte vi hem , jag drog till Willy's med
mimmi, handlade hårfärg :) sen till Netto, Hemköp
& Coop för jag skulle hitta present till min bebo
tills imorgon :* hittade det jag ville ha men inte i rätt
färg så kunde inte göra det jag ville ju :'( ,

aja , efter det kom jag hem, åt och sen gick jag ut
lite snabbt för att träffa mitt underbara hjärta :*
sen hem igen , skulle egentligen färga mitt hår imorgon
efter jag klippt mig men orkade inte så färgade det :)
det blev bra faktistk , lite mer rött än lila denna gången :p

nu är det PRISON BREAK på tv , och bobo på msn :) :*<3333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0