090805

2009-08-05 - 11:38:30



Jisses, redan 5e augusti :o? bara 12 dagar kvar på sommarlovet :o fast börjar iof inte på riktigt förens den 19e men endå :( och så jobbar jag sista veckan på lovet, Malmöfestivalen :)

Varit vaken i ungefär 1-1½ timme nu och är fortfarande dödstrött :( vet inte var jag ska ta vägen hahha :( iallafall ... gick ner och hämtade min dator som vera tagit (?) sen la jag mig här i sängen igen , nu ligger jag bara här , bytade nyss bakruns bild på bloggen men ser förjävligt ut , men Emma ska hjälpa mig tackarGud! Nu ska jag bara ta det lugnt för orkar inget annat och har sjukt ont i min rygg :o aja iallafall ... nu ska jag starta tvn, har itne orkat det innan haha :p och bara slöa ...

PUSS;*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0