090806

2009-08-06 - 12:54:51


God morgon :) idag är det torsdag och det betyder att idag är det sommarchansen :) Idag är det dock finalen så nästa vecka är det inget tyvärr :( Riktigt fint väder idag och vill till stranden, men vill inte med paul, lisa, matte och hans flickvän pga en sak , och ingen annan ska till bo01 eller någonting, alla är helt döda :( aja , så blir att ta det lugnt idag .. Ikväll får vi se om jag beger mig hem till Maximilian? måste endå ha mitt armband haha (a) aja ... nu på dagen vet jag inte riktigt vad som händer iallfall :( nu tittar jag dock på Ellen DeGeneres show och det måste man ju bara se haha :D Får väl ta dagen som den kommer haha ??

PUSS;*


,
Postat av: Feliciah

äh du skojar, jag har missat sommarchansen varenda gång i år :O

2009-08-07 - 16:04:00
URL: http://feliciah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0