090813

2009-08-13 - 14:15:41


GOD MORGON! Fan va de va skönt att sova såhär länge :) Klockan är nu 14.12 och jag är nyvaken , somnde dock inte förens runt kvart över 4 igår haha ... Idag ska jag träffa Månsan om han svarar på mitt sms snart :)? sen ikväll får vi se what's happening :D min engelska suger jag vet så där var säkert en massa stav fel haha ;D iallafall, jag är pigg som en lärka och ovanligt glad ?
Imorgon börjar Malmö Festivalen och jag ska jobba.. Jag vill se Timbuktu på lördag 23.30 men jag slutar inte jobba förens vid 00.00 har jag för mig och det är för jävligt för vill ha bra platser när jag ska se en av mina största idoler :( <3

Och föresten, idag fyller söta Jonathan 18 år , GRATTIS :D!<3

 PUSS ;*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0