090814

2009-08-14 - 11:42:55


Nu har jag varit uppe ett tag, min syster kom in och väckte mig för att det var något med hennes löshår? kan väl inte jag fixa när jag är helt nyvaken haha ? Idag sa jag börja jobba på Langos under Malmöftestivalen, ska ta bussen 3 över halv 4 och möta upp mamma :)
Iallafall ... jag loggade in på min bilddagbok och hade fått en anonym kommentar om att en tjej gör gratis designer och skriver ut stilmallarna så man bara kan kopiera det och klistra in, och jag testade en... Finare än förra va :)? Men vill fortfarande ha hjälp av någon som kan och vill göra en personlig design till mig :)?
Här är länk till hennes blogg ; Maria Elisabeth Risto :)

PUSS ;*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0