090815

2009-08-15 - 12:20:15


God morgon alla få bloggläsare haha :( vill ha mer besökare :(! Iallafall ... vaknade för en liten stund sedan, och ligger iof fortfarande kvar i sängen och ska ta bussen om 1 timme, så får bli lite action nu va haha :p? ja .. idag ska jag jobba till klockan 9, sen ska mimmi möta mig vid tältet så ska vi gå och se Veronica Maggio & Timbuk timbuk timbuku :D!!!
Som ni ser så har jag ändrat om min design igen, ville testa på en annan gratis design som Maria Elisabeth Risto hade :)
Nej nu måste jag börja göra vid mig så jag kommer iväg ... Kommer en "Outfit-bild" sen med :) Tror det är något jag kommer börja med fast det inte blir världens bästa bilder :) jappjapp...


/V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0