090816

2009-08-16 - 14:23:51


Hallå! Har varit vaken ett tag men inte orkar blogga riktigt , så det kommer lite nu.. idag ska jag jobba, igen, till antingen 10 eller 12, får vi se då :) ska iallafall ta bussen om 50 minuter :) sen får vi se om jag kan träffa Maximilian snabbt om han hinner eller har tid för måste ha mitt armband ... Och tror jag springer in snabbt inom H&M idag innan jobbet och handlar ett par tygskor som jag nyss har köpt fast i svarta med, som jag kan ha på Etagé på måndag för orkar inte klackaskor , sista kvällen = dansa satan, då behövs PLATTA skor , fast jag är liten som fan (a)
Nu ska jag klä på mig, sen ta mig något att äta :)


snälla gör inte såhär, du ignorerar mig som fan:( snälla bli den riktiga dig igen, den du var för bara 3 dagar sedan... Miss you <'3


/V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0