<3

2009-08-05 - 23:50:44


Paul Dyberg, den bästa killkompisen man kan ha! Känner verkligen att man kan prata med dig om precis allting haha :D och när jag umgås med dig så har vi fan alltid roligt, under dessa 2 åren har vi inte haft tråkigt tillsammans en enda gång :) Fattar inte hur jag har kunnat stå ut med dig genom dessa åren haha :) nej men ja, det första du sa till mig var inte det snällaste endå minns jag det som igår och endå valde jag att fortstätta umgås med dig och matte haha :D och det var fan ett utav de allra bästa valen jag gjort i mitt liv för du är en sån underbar och rolig vän :) FInns alltid här för dig Paul! och jag vet du finns där för mig när jag behöver prata! Du är en vän jag behöver i mitt liv, och jag hoppas verkligen att vi kommer vara vänner länge länge till :) Du är bäst Paul Dyberg <3


,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0