Espresso House med bebe <3

2009-08-30 - 17:03:18


Tillbaka!
min bärbara har krachat därför det inte blivit speciellt mycket inlägg idag tyvärr :/
idag åkte jag iallafall in till stan för att träffa bästa vän och fika<3 vi satte oss på Espresso House, tog en dricka och kladdkaka, GOTT :D! Sen satt vi och bara snacka om precis allting, det man har bästa vänner för , Tack hjärtat <3! Vi satt där i 3 timmar och bara hade det trevligt som fan, men fy fan vad det var kallt :p sen efter det gick vi till Södertull för bebe skulle handla cigg sen till bussen för att åka hem :) tog 5an med bebe till Nobel där jag hoppade av för att ta 32an hem , väntade i hundra år , sen kom det och det började regna, så kom hem helt blöt haha :p
när jag kom hem gick jag direkt in i sängen och la mig under täcket, frös som fan haha :D tittade lite på unga mödrar , jätte bra program (a)
blev i ett sotr behov av datorn så satte mig på nedanvåningen (a)
nu ska jag bara ta det lugnt ikväll , imorgon är det dags för skola igen , skit :( ska träffa bebe klockan 9 så ska vi in till rektorn och snacka med honom , hoppas han låter mig byta nu efter 3 veckor !?!

/V


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0