Förlåt .. !

2009-08-03 - 16:29:05


Nu har jag varit jätte dålig på att uppdatera här i bloggen, FÖRLÅT :/ ialafall ... vaknade imorse och segade bara i sängen litegranna :) sen kom syster in och frågade om jag kunde följa med henne till Entré och handlade lite, visst klart kunde jag det haha :) så käkae frukost och gjorde vid mig lite haha "gjorde vid mig" hade jeans och min Behrang tröja haha ;D aja ... tog bussen med vera, sara & sofia, alla skulle in till stan men inte med varandra haha ;D åkte vidare till Värnhem, lämnade in veras skor, hämtade ut mina pappa pengar, och sen in på New Yorker :) Köpte ett linne som jag ska ha ikväll på Etagé jarå ;D efter det hämtade vi ut skorna och sen tog vi bussen till Södervärn och sedan 144an hem :) kom nyss hem och nu ska jag laga lite mat till mig, sen ska jag packa lite och sedan bege mig till Mimsan och Ellen :) men nu ska jag ringa bebe och få med henne ikväll, det behöver hon!
Får se om jag skriver mer idag, tror inte riktigt det haha ;D

PUSS ;*

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0