Gay klubb (y)

2009-08-23 - 11:15:42


HERREGUD! Ligger här i sängen med värsta sprängande huvudvärken , shit alltså :( hur jag än vrider & vänder på mig går den inte bort , och vill inte upp och ta en huvudvärks tablett för mamma bara skrattar åt mig , igår när jag kom hem med hahah :D Ska berätta lite snabbt om hela underbart roliga kvällen igår :);

Det började med att alla samlades utanför Big Bowl för sedan bowla , haha någon suger, jadå ? Jag spelade mot Elvir, bosse & Fido :) och jag förlorade sååååååå stort haha , hade inga såna staket uppe ju :( Fick  91 på första rundan och runt 50 på andra haha :p Efter att vi hade spelat i en timme satte vi oss på deras sån servering och drickan började flöda haha :D fick en cider av rolle, en av mamma, en av pelle :) när folk hade börjat få liiite mycket alkool i blodet så skulle vi dra vidare, vissa drog direkt till båten men mamma ville jag skulle följa med till swing in  haha :P så vi kom dit men där var 28 igår, och inte ens Tina som är 27 kom in så tänkte det inte var lönt att vi försökte med mig då :p istället gick vi till bög-klubb haha något utav de roligaste jag gjort faktiskt haha :D men vissa där inne var extreme alltså haha , alla kysstes helt vilt hahah (y) vi var bara där en liten liten stund haha , sen gick vi till båten St Bernad istället där alla andra var :) mamma åkte hem istället och jag gick in med tina & joakim :) där inne var Pelle, Rolle, Elvir & Fido =) där var jätte trevligt och folket gjorde det bättre =) hade lite "serious talk" oxå (aaaaa) fick en cider av TIna, en av pelle och 2 av en bartender, tack tack :)! ajau ... Klockan 3 skulle det stänga så vi gick ut , de ville vidare på Etagé men jag orkade inte , så ringde Freddie och frågade om han kunde komma och köra mig hem :D slapp bli våldtagen i en taxi , tack tack :D kom hem runt 4 tiden och mamma bara skrattade haha :p in i sängen direkt och decka (y)
Skit rolig kväll med sjukt roligt folk som jag kommer sakna :/

Bilder från gårdagen kommer i ett enskillt inlägg jätte snart :)!

/V
Postat av: Feliciah

ääääääälskar gayklubbar

2009-08-23 - 12:07:37
URL: http://feliciah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0