god morgon ;p

2009-08-26 - 07:09:32


God morgon!
Jo visst är det morgon allt haha! Vanade för cirka 20 minuter sedan och är fortfarande riktigt trött :p hade planerat att ha jeans shorts men vädert tackade nej till det, ganska skönt endå för hatar mina ben (a) Jag har nu fixat mitt hår, klätt påmig(outfit kommer) och packat ner mina idrotts kläder, hatar idrott, och framför allt utan josse :(!
Idag slutar jag 5 i 3 , och vet inte riktigt vad jag ska göra idag , hatar sådanahär dagar när man inte alls vet, eller ioförsig så måste jag göra läxan tills imorgon tror jag det är som jag inte ens börjat med haha :(!

Ska även tjata lite mer på mamma om att jag ska få lille James (a)
Nej nu ska jag sminka mig lite sen går bussen om 25 minuter till helvetet :(!

/V


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0