God morgon :)!

2009-08-23 - 19:24:13


haha god morgon :D efter förra inlägget har jag bara slöat i sängen ,  lamig sedan i soffan med mamma , vi såg först Rasmus på luffen sen såg vi även Hostage (kommer mer om den sen i ett eget inlägg) sen åt jag mat och satt & prata med min mamma i vardagsrummet .. sen la jag mig i soffan tillsammans med mamma , och vips så sov jag haha :p mamma väckte mig vid 5 tiden och sa jag behövde vaknaför att kunna sova inatt , men somnade om och vaknade nu ´kvart över 7 haha :) känns verkligen bra att få ha sovit lite , är fortfarande helt trött villsova mer , men hoppas jag kan somna inatt , börjar endå vid tio imorgon :)!
Som du sa igår, spänningen finns där , men vad ska vi göra , situationen är som den är ... när jag tittar på dig så tänker jag inte att du är så mycket äldre än mig , det gör jag inte , och det gör att detta blir mycket jobbigare än om jag gjort det ...

/V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0