i skolan ..

2009-08-31 - 12:47:54



Hej!
Hann inte skriva i morse , eller ja , kunde inte eftersom min bärbara inte fungerar ..
dags för skola idag iallafall , skulle börja klockan 10 men tog bussen halv 9 för skulle träffa Bebe i skolan tidigare för vi skulle gå till rektorn och prata med han om mitt klassbyte, men han var verkligen helt bestämd och lät mig verkligen inte byta, hata heleneholm!!!
Iallafall , gick och åt med flickorna, sen satte jag mig ner med Anes och pratade med han om allt om hur vi ska göra bla bla bla .. älskar dig över allt annat det vet du .. vi får se hur allt blir på det kapitlet ..
Nu sitter jag här i biblioteket och skriver , tio över får bebe förhoppningsvis rast så ska träffa henne då .. nu ska jag ut och vänta ... orkar inte skriva mer , är sjukt ledsen , hatar denna situationen :'(

/V


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0