Lomma beach :)

2009-08-09 - 21:01:42


Ja idag har jag inte skrivit någonting förutom inatt ... Men ja ... vaknade av att man blev väckt av pappa & Emma , och smsade Mimmi och frågade om vi skulle dra till stranden idag? Jadå :D Så klädde på mig och åt frukost och sådant och kvart över 1 hoppade jag, syster V och syster E på bussen där Mimmi satt till Lomma :) Hoppade av på en busshållplats där vi trodde det fanna fin strand, men så fel vi hade :o! så vi gick, längst vattnet, till andra stranden en bra bit därifrån ... Kom fram och gjorde oss strandsatta sen badade vi och så , haha Emma älskade att vara på det "djupa" där hon inte bottnade men var upp till midjan på mig och Mimmi knappt haha :D Pappa kom och hämtade Veronica och Emma vid kvart i 4 tiden och jag & mimmi stannade kvar :) VI tog bussen hem halv 6 , kom hem och käkade och tog det lugnt .., sen körde jag hem till mamma :) nu sitter jag här, och varken mamma eller bosse är hemma - SKÖNT! Mimmi svarar inte på sms så vet inte riktigt om någonting händer ikväll, tror inte det iallafall ? Nu vill jag bara kasta mig i sängen och titta på tv och ta det sjukt jävla lugnt , har bränt mig på ryggen så känns som om jag kokar och svalt här hemma är det fan heller!

Puss ;*


,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0