Lugn kväll :)

2009-08-02 - 00:39:18


Var i stan med syster och handlade hår till henne :) Nio fucking hundra kronor haha :o! iallafall .. sen satte vi oss ppå McD och käkade glass & pommes sen strossade vi runt lite :p typ 10 över 6 mötte jag Rogge och fick biljetter till Etagé :) sen tog vi 32an hem och bara tog det lugnt haha :p sen käkade vi och efter maten gick jag & Fia ut med Paul & Matte ... körde först lite bil och sådant, sen hem till Paul och satt där och tog det lugnt :) Sen körde pojkarna oss hem och vi stod utanför tomten lite och snackade med bosse och sådant och nu sitter jag här i mitt rum haha :p ska snart starta tvn och ta det luuuugnt :)
Blev inget träffa Maximilian för han tydligen gjorde annat, yey yey .... så får se hur de blir där :)

Bildern från dagen läggs upp på bilddagboken nu :)


PUSS ;*


.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0