NRJ in the park :)

2009-08-19 - 23:36:26


Så , nu har jag varit hemma max 15 minuter :) halv ligger i sängen och tittar på MTV , haha tönt program ? sånt jävla FIST OF ZEN haha men ball som fan att se hur långt idioterna går för pengar haha :p
Iallafall , skulle ju ta bussen halv 6 in i stan, men pappa skulle köra vera vid kvart i 6 så tänkte han kunde köra mig med .. men kan kom inte förens kvart över 6 och vi väntade ett samtal som vi inte kunde lämna för Vera kom in på spa/hud-&nagelvård linjen, men hon tackade nej , stannar på Heleneholm :) under tiden så tog jag med mig Emma till Fredrika & Tony och hon hoppade studsematta , gud vad hon älskar det alltså :)! Åkte hemifrån vid kanske halv 7 tiden , träffade Sandy, Natha & Lina i stan , sen gick vi till stortorget för att titta på nrj in the park, kan erkänna att de var inget speciellt, fullt med folk och ganska tråkiga artister haha :p efter det så åkte Sandy hem och där kom 2 tjejer til som Natha kände , vi vandrade runt lite och sådant, sen till Langos-tältet och snackade med snyggeElvir haha och en annan kille som jag inte kan namnet på :$ som fastande för Lina haha :D vi gick runt lite , sen handlade vi världens godaste chokladpudding, fy fan vad gott :D! Tog bussen hem halv 11 och nu ligger jag här :)
Kastar in bilder från NRJ i ett inlägg direkt efter här jadå :)!

Puss GodNatt <3

/V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0