Pedikyr & Manikyr :)

2009-08-25 - 20:05:34


Åkte in till Jägersro innan tillsammans med Sofia & Veronica :)! Köpte mina nya fina skor , jadå :D! Sen fick vi springa till 144an , när vi skulle av nästa kom jag på att jag glömt köpa cigg till mamma så jag & Sofia åkte vidare till Kristineberg syd sen tog vi 1an till Oxie centrum där vi yrade runt litegrann haha :p sen väntade vi på 1an som var sen, sen påvägen hem gick vi hem om till Maximilian och jag fick äntligen mitt armband :D!
När vi kom hem åt vi sen ha vi bara suttit och snacka lite , och nu sitter vi i köket :) Sofia pluggar sen stackaren och jag fotbadar :D! Sen ska jag, Sofia & Vera, kanske Sara med kan alltid fråga, fixa lite manikyr & pedikyr , myyyys :)!
Sen fixa kläder och sådant inför imorgon :)!


fy fan va skööööönt :D!


/V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0