sista första skoldagen :)

2009-08-19 - 16:08:57


Idag va det dags för en vanlig dag i skolan, första vanliga dagen för allra sista gången :D! så ja ... imorse vaknade jag halv 7, snoozade till tio i sen gick jag ner i duschen, stod där ett bra tag , sen klädde jag på mig , plattade håret och borstade tänderna :) tog bussen till skolan 10 i 8 , hade idrott som första lektion, blöööö hatar idrott :( sen Förskola, skola & fritidshem  som var såååå tråkigt :o! lunch med bebe, sandy, jasso & emelie :) sen träffade jag Anes litegranna och så, sen kommunikation som sista lektion och slutade 5 i 3 :) träffade Anes påvägen till cafeterian sen hem :)
nu sitter jag här i vardagsrummet , fast i OC och tjockar mig med godis :p
Ikväll blir det förhoppningsvis/antagligen NRJ in the park :) med Sandy antar jag ... ?

/V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0