skola :( + jobb :)

2009-08-20 - 22:59:26

Idag har det inte blivit något bloggande , men imorse gick jag upp lite för sent och gjorde vid mig, sen bussen till skolan , jag hatar , verkligen total hatar skolan nu när jag inte har min bebe i min klass , och nu får jag & nikki tydligen inte byta klass , bögjävel :( men det ska vi så det fixar sig :D! Efter skolan så väntade jag kvar i skolan lite för var helt kaos mellan mig & anes tyvärr :'( men vi ska snacka imorgon ?? love u ... När vi inte orkade / jag inte hann vänta längre så körde Emelie mig till stan, tack :D! Jag började jobba klockan 12 idag , jadå :) och idag skulle jag vara i lilla tältet med Agil (?) & Suat trevlans trevlans :) var där ett bra tag :)
kvart över 7 gick jag över till stora tältet istället haha och Elvir blev jääääääätte glad haha nej skoja , eller inte (a) iallafall .. fyllde på, portionerade & stod och kassan , och störde mig med Elvir ganska mycket haha , roligaste / charmigaste / snyggaste killen på jobbet , dock 27 haha :( Slutade klockan 10 och tog 32an hem :) nu sitter jag här , ska kasta in en outfit of today bild , sen ska jag springa ner i duschen :D!
imorgon är det skola igen TYVÄRR sen är det jobb :D! Tyvärr sista dagen och kommer sakna alla :( <3

/V
Postat av: josse

du ska byta klass, de kommer lösa sig bebe. på måndag går vi till seth <3333

2009-08-21 - 00:01:09
URL: http://eekholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0