skola sen stan :)

2009-08-27 - 19:06:32


Hej!
Idag va det dags för skola ännu en gång :/ jag & bebe började fixa på vårt projekt arbete :) sen har jag haft Psykologi A, fy fan vad det är tråkigt då :( !?!
Efter skolan tog jag bussen in i stan med Kaya & Louise, och träffade Anes :) vi gick runt lite och tittade på skor på han , men han hittade inga så kräsen som han är haha :D sen köpte vi hårfärg till mig och saltvattenspray för håret :) 4/4 espresso :) hoppas de blir nice :)!


hårfärg


Kaya i Gina Tricot :)

Sen skulle Anes jobba, så han tog bussen iväg och jag träffade Kaya :) sprang runt lite som små idioter haha :D handlade även en fin fin höst jacka på H&M :) (kommer bild sen) Sen tog vi 1an, jag hoppade av i Jägersro och bytade till 144 och hon fortsatte hem :) Kom hem och åt, och nu sitter jag här i badrummet med Fia och ska färga håret :)

/V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0