Tack<3

2009-08-10 - 01:49:15


Paul smsade och undrade om jag skulle föla med ut på en biltur med han & 4 av hans kompisar , visst varför inte hade endå inget annat att göra och ville bara komma hemifrån ... Så dom kom hit, och fick snackat ut om allt med Paul, Tack för du finns <3 sen så hoppade vi in i Pauls bil och åkte runt lite överallt haha :) sen hem till en av kompisarna snabbt, och sen til en av de andra och satt där och bara tog det lugnt :) Trevliga pojkar allihopa :) Runt 1 tiden så körde Paul hem med mig och vi satt kvar i bilen utanför mig ett tag sen gick vi ut för att titta efter varför här var Polisbilar på gatan bredvid haha :p sen sa vi hejdå och jag gick hem ,.. Nu sitter jag här i sängen i pyjamas och väntar på att reklamen ska ta slut så jag kan få se C.S.I och kränga Dill & Gräslök Chips muuuums :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0