Virus !?!

2009-08-30 - 10:02:09


God morgon!
dampar lite för att något har hänt med min dator efter att jag lånade ut den till mamma & bosse inatt när jag skulle sova , har fått lite små virus :@!?! och dom har instalerat skit anti-virus program, längtar tills dom vaknar så jag kan fråga vafan dom har gjort :@
iallafall ... vaknade och startade min dator och det gick segt pga ovanskrivet , men sen kunde jag logga in på bloggen , och la märke till en sak som gjorde mig lite happy :)! Min blogg har alltid haft medlemsnivå bas , men idag har den hamnat på grundnivå :) Visst det är kanske inte värsta stora grejen, framför allt inte för er , men jag blev faktiskt lite glad (a)
haha iallafall , blir det fika idag med bästa vän tro? hoppas jag för vi har inte umgåts på fritiden alls länge, typ 2 gånger MAX 3 under hela sommarlovet ...
nu ska jag starta tvn och titta lite sen försöka få tag på bebe :)

/V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0