14-12-09

2009-12-14 - 09:07:50

God morgon! 10 dagar kvar till Julafton !
Sovit bra inatt? jag har faktistkt sovit helt okej för typ första gången på länge haha :D uppe nu iallfall , 1 timme för sent men det gör väl inget ;)? sitter i min sov tröja, och ska gå till bussen om 6 minuter - lyckat ?? haha :D
kommer vara en tråkig dag idag , bara massa omdömmes snack , sen blir det till Oxie vårdcentral för att ta 3e och sista Gardasil sprutan :) sen tror jag det är dans ikväll , väldigt osäker eftersom vi fått nya scheman nu inför showen :p
Nej förlåt men nu måste jag göra vid mig , ska gå om 4 minuter :(



Postat av: Nyckelpigan^.^

Haft en fin dag?^^

2009-12-15 - 20:16:53
URL: http://nyckelpiganlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0