251209

2009-12-25 - 13:27:05

God morgon!
Hoppas alla hade en dunderbra Julafton igår :) Jag firade min jul med släkten på pappas sida , alla från Afrika, Boston och England :) jätte trevligt och roligt , har saknat alla otroligt och det var en bra jul :) fick pengar, örhänge (från Afrika), massa massa hudkrämer, filt och en shoppingrunda :) käkade gott , pratade mycket och hade det teevligt :) somnade dock i soffan haha :D
Vi kom hem till mamma igen halv 12 , jag städade snabbt sen ut och träffa Josefina och hennes underbart söta hund Tequila snabbt eftersom hon var hemma hos sin farmor :) gick en liten runda med henne :)

Vaknade idag lite efter 10 , somnade om igen och vaknade halv 12-12
Sitter i min säng nu , trött som satan och ska ner i duschen , om 1 timme ska vi köra hem till min Mormor för att köra sista racet på Julfirande :) ska bli trevligt :)!
Ikväll vet jag inte alls vad som händer , ska se vad bästaste Kayan ska göra , om man kankse ska ses och ta en lugnt hemma tjejkväll :)?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0