Allt på en gång ..

2009-12-13 - 23:32:28

Hej!
Riktigt dålig update idag jag vet , men har haft fullt upp hahaha :D
Igår då ;
Åkte hem till Kaya runt 8 tiden , gjorde vid mig sen blev det massa krök haha gott :) Hemma hos Kaya med Louise , Sandy & Dani :) Sen kom även Elias och någon tjej , men bara typ 10 minuter sen gick dom igen :p
Tog bussen in till stan halv 12 , kissade och sådant hahahahaha ! sen till Crown :) riktigt dött med folk i början , men blev liiiite bättre sen , men endå ganska dött hela kvällen , men vi tjejer gjorde det som vanligt roligt haha :D
Halv 4 skulle vi egentligen dra på efterfest , men blev inget med det så Kaya åkte till sig , jag skulle till Christoffer men åkte hem till Arlöv med Sandy ist :) Kom hem runt kvart över 4 och deckade typ halv 5 haha :p

blev väckt idag av pappa runt halv 10 , åååångest man var ju inte lite bakis :( upp tvätta ansiktet byta om och packa , sen sätta sig i bilen till Pettersminne runt halv 11-11 tror jag ? Somnade i bilen , vaknade upp halv 3 i bilen ute på gården hahaha :$ Pappa & vera kom ut precis när jag vakna , så vi körde till Kågeröd för att käka , blev en vesuvio för min del haha (a) Sen  tillbaka och hjälpa pappa lite med att slå ner pinnar i marken till hagarna :)
kvart över 5 körde vi för jag skulle på dansuppvisnings möte 18.00 , haha good luck (y) kom 20 över 6 och tur som jag hade så hade dom skjutit upp mötet lite :) hade möte 18.30-22.00 , pratade allmänt om uppvisningen i Januari :)
Blev dock lite strul för min del den 21 december :( skulle träffa ALLA kusiner för första gången på typ 5 år<3 Men nu ska jag tydligen  dansa den dagen 17.00-23.00 :( ååååångest , får se hur jag gör ... !
Tog bussen hem 10 över 10 , satte mig i rummet och sitter här nu :)

Igår





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0