Essa goes blondie :o

2009-12-04 - 01:05:55

Förlåt förlåt förlåt!!
Upptagen idag därför jag inte skrivit .. !
Skola idag , hade natindella Svenska B skriftligt , gick helt okej tror jag :) satt i 2 timmar , sen slutade jag :D väntade på Kayan ,hem till henne och ut med skrollan och så :) sen hämtade vi hennes körkort som kommit haha :D tillbaka till skolan hämtade Louise , sen Entré och gick runt lite :) handladee min lovley nyårsklänning , tack mamma <3 sen lämnade vi Louise , vidare till Jägersro och handlade hårfärg och vidare till kayan :)
var bara där någon minut , sen till Louise för att plugga , good work :)!
Åkte tillbaka till kaya runt 5 för att käka med hennes släkt lite :) sen upp på toan för att färga håret :) wooooow , yellow :( men fixar vi imorgon :D
klar runt halv 12-12 , till Lockarp och handla sen Käglinge och träffade Christoffer snabbt sen hem :) mamma bara klaga på mitt hår haha :( visst det är gult men inte hemskt , och det fixar sig imorgon :p!!

Nu ska ja titta tv sen sova :D skola imorgon, slutar 20 i 11 :) sen på kvällen blir det party party :D <3

bilden går inte att överföra till datorn :(!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0