Hemma hos pappa

2009-12-16 - 15:57:01


Hej!
sitter hemma hos min pappa , liskade ut mitt lösenord haha så nu kommer jag ihåg det igen , wiiiie :D iallfall , kände att det blev kaos med förra inlägget fast det inte ens var mina underbart RÄTTA och STÄMMANDE ord , så tog bort det iallafall :) och allt skit snack ni tjejer ligger inne med , sluta nu okej :D ja mitt hår är gult , FÖR DET INTE ÄR KLART , ja min panna är stor , MEN DIN KOMPIS DU SKREV DET TILL , HENNES ÄR ÄNNU STÖRRE , and trust me jag har sett den ett antal gånger i verkligheten ;)
Iallafall orkar inte bry mig mer , fortsätt ni med ert skit snack , tar inte åt mig någonstans , är mer värd än vad ni alla är tillsammans :)

Iallfall , tillbaka till det "viktiga" haha :p Skola idag , bara att gå upp ur sängen fast jag bara ville lega kvar haha somnade 2 igår , blev en massa sms och sådant :) men men , upp för att ha idrott , dansade haha kuligt :D jag & TuAhn är bäst I promise :)! iallafall , sen var det dags för förskola, skola, fritidshem och där tittade vi på film om fördommar mot "blattar" och mot "svennar" , sen kort lunchrast sen tillbaka och disskutera filmen haha :p
sen åkte jag och bästaste Kaya till Lockarp och käkade McD haha gott gott :D tillbaka till skolan och gick omdömmet i kommunikation , yeay jag fick GP haha trodde jag faktiskt inte att jag skulle få :p
aja , slutade sen , träffade syster , satt lite i rasthallen , sen till Panduro Hobby , träffade pappa och handlade till pysslet idag med kusinerna  i Grönby :)
Nu sitter jag här , med mobilen och pappa framför mig som käkar , sen ska vi köra jadå :)!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0