Hipp hipp hipp :D

2009-12-12 - 19:41:37

Hej!
bakis som in i helvete och ska iväg nu på nästa krök , så tar gårdagen väldigt snabbt , bättre upplysning får ni imorgon!
Började med att Kaya kom hit och hämtade mig , sen till Coop och handla , sen hem till henne och göra vid oss snabbt :) runt 8 tiden kom Christoffer dit och sen kom Elias, Chriz och Gunna .. Christoffer gick runt halv 10 , Gunna lite senare så var kvar hos Kaya med Elias och Chriz och kröka :)
Sen blev vi körda till HIPP , trevlig kväll fast jag fick mina utbrott på Kayahjärtat haha <3 Vid 2 tiden kom crille dit så var med honom när Kaya var med min kusin hahaha jag dör :(
tog bussen till Oxie kvart i 4

Vaknade idag av att pappa ringde mig klockan 10 , och jag somnade runt 7 igår , så jag var jävligt trött och fortfafrande full när ha ringde hahahaha :D Bakis som faaaaan gick jag till Käglinge Entre och blev hämtad av Marie runt tio i 11 .. Åkte hem , käkade bytade om den satte jag mig i bilen och decka .. vaknade upp ute i Pettersminne .. Skulle hjälpt till där idag , men har mått extremt dåligt idag haha och Emma ville endå vara inne så har varit med hjärtat hela dagen och myst <3
åkte hem runt 5 , kom till malmö runt 6 , handlade Kinamat sen hemåt och åt , gott som fan :D
Nu har jag packat min väska till ikväll , väntar bara på pappa sen åker jag till Kaya för att kröka igen haha :D Min älskade Emma ligger bredvid mig och deckar närsom haha söteunge <3


haha herregud Nykterister :)?

Postat av: Nicke

haha när hon var med din kusin?:O vaaad är detta för skvaller:D

2009-12-15 - 23:51:14
Postat av: VANESSA SVARAR;

hahhaha :D

2009-12-16 - 00:17:45
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0