hipp ikväll :D

2009-12-11 - 13:52:12

Över chill dag idag i skolan haha :D gjorde inte alls mycket :) sen blev man körd hem av lovley kaya <3 Skrämde mamma , haha fan vad hon hoppade till , lättlurade jävel :D nu håller jag på att "städa" mitt rum :p mitt städa betyder kasta kläderna i tvättkorgen - KLART :D hahahaha :p ska snart packa och så , men har RIIIIIKTIG ångest för vad jag ska ha för outfit idag och imorgon haha :( synd om mig , men men I LOVE FRIDAYS (and saturdays) så va ska man göra :D
Nej , nu ska jag fortsätta städa , sen välja kläder , sen packa haha :D och skor !?! shit hade jag inte tänkt på :( kan inte ha samma skor båda kvällarna :(

totalt utflippad och uttråkad Vanessa ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0