Hipp :)

2009-12-05 - 15:43:12

Hej!
nu är jag människa igen hahahha :D ska dra gårdagen lite snabbt :)
Kayan kom hit och jag duschade och sådant , sedan packade jag och vi begav oss till henne :) Kom hem till familjen Kaya , och käkade :) sen började vi stress göra vid oss haha :( Louise kom och vi snabbförkröka haha :p halv 10 tog vi bussen till centrum till Bykrogen , jääääääääävlar vad trevlig och skön stämmning där va haha :D krökade lita , och blev lite rund under fötterna :p lite innan 11 begav vi oss mot bussen och åkte till HIPP !
Hade jätte trevligt :)! Mycket dans med Cihan, Salah och Arian :) sen på slutet blev det trevligt med mina favorit pojkar från Kirseberg<3 MISS U TOO MUCH <33
5 i 3 gick vi ut och stod ute ett tag , pratade med Christoffer i telefon haha ! sen mötte vi han på gustav , till BK och kissa sen körde Veton oss till kristineberg syd :)
där snackade jag lite med Christoffer sen gick vi hem till honom och decka

Idag har vi bara slöat i sängen , sen gick jag hem runt halv 3 kanske :) ska träffa Kayan ikväll och ha det myspys :) ska snart åka till BK och tjocka oss hahahhah :D


Jag & LOuise <3
(och JA jag vet , mitt hår ser jäääääätte gult ut ,
och är det med men ska fixa det med silver schampoo och färning :)!!
)



Kayan <3



Jag inveg min fina Nyårs-klänning :)


FLER BILDER KOMMER NÄR JAG FÅR
DE AV KAYAN :)!

Postat av: ....

passar mer i brunt, ser ut som en polack här :p

2009-12-05 - 20:29:20
Postat av: VANESSA SVARAR;

hahahaha kanske för det inte är klart och gick direkt från brunt till blondt :)?

2009-12-05 - 22:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0