Hos kaya med blekning i håret :)

2009-12-23 - 20:07:31


Hellu :D!
sitter hemma hos Kaya i hennes toalett och hon lägger i blekningsmedel i mitt "blonda" hår haha :D hoppas det gula försvinner helt nu och essa goes totally blonde haha :D sen ska jag duscha och sminka mig och fixa håret sen jävlar kommer spriten fram haha :D ikväll blir det Breeze gör att titta på Günter med min lilla Kaya :D
Ska även träffa på lilla Peter inne på Breeze , läääängesen nu ju , sist jag var i hjäruåp hos han var iallafall minst 1 månad sedan nu :( men¨men , det får vi ta att ändra på :D
har även planerat lite med Kayan om nyår , blir kanske Buddah :)? Någon mer som ska dit ??
Nej , nu är all färg isatt och vi ska börja fixa oss lita :D vi hörs imorgon babes :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0