Träffat Maximilian :)

2009-12-31 - 01:30:51

Hellu hellu :) framförallt till min trogna lilla läsare, hahahhaha ;)

Maximilian kom och hämtade mig innan så körde vi till stan och satte oss på Espresso House och fikade :) jätte trevligt och verkligen jätte längesen man träffade Maximilian för att umgås , typ somras sist :p? Satt på Espresso House i ungefär 1 och en halv timme och snackade om allt och ingenting och drack mår mysiga varma Varm Choklad haha :D
runt tio kom Kayan dit , med sin nya feta Renault Megane haha , lovar det är den festaste bilen :D! Hon körde oss till Prins Bernad där vi hade parkerat sen åkte hon i sin och jag & Maximilian i hans bil till Shell i Lockarp för att Kaya skulle tanka sin bil .. Sen körde Maximilian hem och jag & Kaya körde till Bykrogen för att säga grattis till Jacci :) sen körde vi till Södervärn och hämtade syster och hennes kompis som båda var över rädda för de hade sett Paranormal Activity hahahhaa :D till BK handla , sen till McD och dom två handla :p sen släppte vi av dom hemma hos mig och jag & kaya åkte hem till henne en liten stund :p sen hem till mig och har varit hemma ett tag , mitt internet är fucked up :( msn funkar inte iheller hahahha :p
Träffade inte Jesper idag för han var sjuk , och behövde bli frisk tills imorgon för han ska jobba , söte<3
Nej , nu ska jag titta på tv , kränga chips och försöka få igång min cp msn haha :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0