längesen

2009-01-04 - 22:20:33
ja , nu har jag inte skrivit här på riktigt länge och tänkte lägga
av men har fått klagomål så vi får se om jag fortsätter ,
inte alls säkert att det blir så faktiskt ...

Iaf , jag har flyttat ifrån Malmö ut till Kristineberg utanför Oxie ,
så vi har inte haft något internet så det är oxå en stor anledning
till att jag inte har skrivit ...


mestadels av tiden jag inte skrivit har spenderats med mitt hjärta ,
sen har jag även firat jul 3 gånger och sen så får man ju inte glömma
världens bästa nyår som spenderades i Värnhem med mitt allt
och massa andra trevliga typer (:

vi får se om jag börjar skriva igen om jag orkar och känner
för det , sen behöver jag även hjälp med min design på min blogg
om någon kan sånt och har lust att hjälpa mig(:



ÄLSKAR MIN ANES VELIC MER ÄN ALLT ANNAT <3
JAG TYCKTE BARA ATT NI BEHÖVDE HÖRA DET IMED
DET VA SÅÅÅÅÅ LÄNGESEN SENAST HAHA (A) <333333333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0