Beddinge <333333

2009-07-11 - 19:26:05
Ja, idag kom jag hem efter att ha varit i Beddinge med världsbäst folk sedan i måndags :)
Har inte haft såhär roligt, och mysigt på sjukt länge :)
8 personer i ett 4 manna tält, trångt men myyyyyyysigt :)
Varje dag har vi hittat på någonting tillsammans, inte världens saker
alltid men att bara umgås med detta folket har varit så sjukt roligt <3
Är sjukt glad att jag valde att jobba med U21 EM, annars hade jag inte
träffat detta underbara folket<3
VI badade ungefär varje dag i havet som va varmt, trodde det skulle
vara mycket mycket kallare :p sen har vi spelat lite fotboll och sådant :)
och pojkarna har spelat poker, och haft massa vattenkrig haha :D
Igår (fredags) var vi i Tosselilla haha över kul ju! :D
Kommer verkligen sakna Beddinge med folket riktigt mycket, för trivdes
verkligen där, och man anpassade sig jätte snabbt, men tror det var
mest för folket som var med :) och jag hoppas verkligen att vi alla kommer
att hålla kontakten med varandra, för vill inte förlora er! :)
En sak kommer jag inte glömma på länge, och det är DU <3

Åkte till Beddinge med Simon, Viktoria, Lucas, Robin, Jonas, André och Hans,
sedan åkte Hans hem och Lucas flickvän Johanna kom :)

TACK FÖR EN HELT UNDERBART ROLIG OCH MYSIG VECKA <1234567893333

Såhär mysigt bodde vi.<3


Tosselilla.<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0