de senaste dagarna lite snabbt :)

2009-07-22 - 10:38:05


Måndags blev det Etagé med kusinen min :) jag körde och hämtade henne sen körde vi hem till Peter i kirseberg :) dit kom även Marcus och sen kom Natha :) Essas kompisar Peter & Marcus om inte , en annan dag :)! Vi satt hemma hos peter och drack och umgicks och jag sminkade mig haha :) Vi åkte hemifrån Peter med taxi vid 12 tiden ungefär , och kom fram till Etagé :) kom in och det första jag gjorde var att jag såg Anes där inne .. vi gick upp och hängde jackorna sen blev det Champange :) sedan gick jag Natha och Sandy och dansa och hade trevlans :) och efter mycket spring upp och ner för att röka och dansa så kom vi upp på dansgolvet allihopa , och så står Anes bara en liten bit ifrån och vi ser varandra ... Han kom fram till mig och gav mig en kram som sa mer än 10000 ord <3... fortsatte att dansa och så med Sandy och dom andra , sen gick jag & sandy ner och hon träffade på någon hon kände så under tiden hon var med denna personen gick jag upp för att prata lite med Anes som jag saknat så sjukt , vi pratade lite och dansade och det kändes precis som när vi var tillsammans ... efter ett tag gick sandy så jag & natha stannade med anes och hans vänner, som för övrigt var jätte trevliga :) när klockan var ungefär kvart i 4 gick vi ut och vi gick tll McD i Gustav och käka, sen gick vi till Värnhem och tog första bussen hem :) kom hem och deckade DIREKT hahaha :) Tack för en trevlig kväll <33

Igår blev jag väckt runt 9 tiden, och då hade man sovit cirka 3 ½ timme haha tackar :)! gick upp och åt frukost och sådant , och runt halv 11 tiden körde vi hemifrån för att vi skulle till Böjstrup (stavning?) för att åka gammeldagståg från 1959 tror jag det var haha :p kom fram och åt en våffla , sen kvart över 1 avgick tåget till St Olof :) mysigt var det och det var första  Emma åkte tåg och hon gillade det haha :) Kom fram till St Olof  5 i halv 2 ungefär, jag & vera satt på medans emma pappa och marie hoppade av till toaletterna ... Tåget tillbaka gick kvart i 2 och jag somnade på tåget tillbaka haha :p kom fram och hoppade in i bilen och körde iväg, somnade i bilen med haha och vaknar av att telefonen ringde, det var mimmi men minns inget av vad vi sa haha, sen somnade jag om igen och när jag vaknade var det tomt i bilen förutom veronica som oxå låg och sov haha :p Pappa, Emma & Marie var inne i en affär utanför Ystad och kollade efter ridbyxor :p sedan körde vi till Elias <3 och hälsade på, och det var så jobbigt , saknar dig Elias <3
Efter det så körde vi in till Ystad för att äta , och vi hamnade på en Kina restaurang :D! satt där och åt , och sedan körde vi hemåt, men körde inom ett hus för att titta litegranna hur det ser ut utifrån :p sen hemåt, var hemma runt halv 10 haha :p ville egentligen bara lägga mig ner och sova, men hade bestämt med Anes att vi skulle ses och snacka lite och sådant , så tog bussen 20 över 10 hem till honom , gosh i love you <3 iaf ... vi pratade litegrann och tittade fílm och so you think you can dance :) jag bestämde mig för att ta bussen hem halv 2 , men när klockan var kvart över 1 tänkte vi det var bäst att kolla så dom gick de tiderna jag trodde , och NEJ justfan det är VARDAG så sista bussen gick 20 över , så vi fick stressa till bussen men missade den , haha :( och min pappa låg och sov :( så blev att vi gick en ganska lång bit, kanske halvvägs men eftersom min fot är skadad så gjorde det ganska ont så valde att låta Anes rama mig som han hade tjatat om hela vägen haha :p kom hem lite över 2 och sa hejdå <3 sen in och la mig haha , somnade nästan direkt :)

Idag blev jag väckt vid 9 tiden, för att jag skulle hinna äta frukost och sådant innan Flemming kommer nu 11 för att vi ska köra lite , och 12.40 ska jag även ta min första lektion på körskolan haha :) är helt nervös ju :$ efter det ska jag kanske träffa Mimmsan som man inte träffat på sjuuuuuuuukt länge :) får se vad vi hittar på :) behöver lägga mig tidigt idag för har sovit sjukt dåligt och lite nu de sista dagarna ...

Bilder från dagarna hittar ni på min bilddagbok :)!


.
Postat av: olof

fy vad ni verkar vara fram och tillbaka hela tiden ? bara bestäm er om ni ska vara tillsammans eller inte, annars kommer ni ju aldrig kunna gå vidare någon av er ..

2009-07-22 - 12:23:33
Postat av: vanessa

det är svårt.. allt med detta är svårt och jag är mer confused än alla er som läser och tror er föstå..

2009-07-22 - 16:31:42
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: olof again

men varför inte bara försöka gå vidare? har varit i samma sitts och det bästa att göra är bara att bryta kontakten helt, hur dumt det kanske än låter men..

2009-07-25 - 19:27:20
Postat av: vanessa

Jag vet att det egentligen är det smartaste , men tänker inte bryta kontakten med Anes .. ! Har gjort det innan med andra ex , och jag mår inte bra utav det ska jag lova dig.

2009-07-25 - 20:29:10
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: ooolouf

ja du vet bäst själv, säger bara från mina erfarenheter så tycker jag det bästa är att försöka gå vidare så snabbt som möjligt. var också tillsammans med mitt ex i nio månader som ni två tror jag ? visst det tar en jävla tid att komma över personen man älskat så länge men någon gång måste det hända. låt det ta den tid det tar och förhasta inte något som du sedan kommer ångra bara .

2009-07-29 - 20:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0